dilluns, 27 d’abril del 2015

            Divendres- 24- Abril -2015


     Avui és l'aniversari del Pol Sanchez.

   El celebraren a l'hora del pati, Cantarem

  menjarem un pastis molt bo que ens ha portat

i sucs de molts sabors.

  Després cadascu de nosaltres , pensarem i 

el direm coses que pensem d'ell. Els nostres

sentiments i emocions com:

Pol A.: Ets el meu millor amic

Gonzalo: Per a mi tu també ets el meu millor

amic.

Anna: T'estimo molt

Sofia: Eres muy guapo

Júlia: La festa m'ha agradat molt

Alex: Ets molt bo

Lucia T.: T'estimo un monton

Hector F.: m'ha agradat molt el teu aniversari

Aleix: siempre juegas conmigo

Lucia Tr.: M'agrades molt com amic i ets molt bo.

Fede: T'estimo molt, M'ha agradat el teu pastis.

Abril: Est molt bon nen.

Aitor: Est molt guai

Clàudia: Ets molt guapo i et portes "super bé"

Eric: M'agrada molt jugar amb tu.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada